Second opinions, databases opschonen en AKS
Dankzij de Azure Expert MSP status van Intercept en expertise in de zorg kwam Intercept op de kaart als partner voor Interactive Studios. De ervaring van Intercept op het gebied van zorgcertificering kwam tijdens de samenwerking goed van pas. Floris: “Onze Patient Journey App, OnlinePROMs en PREMs en Zakkaartjes App zijn de drie SaaS-oplossingen die wij beheren. We hebben alles zelf opgezet. De serviceverlening van Intercept is goed op orde en ook het kennisniveau ligt hoog. Daarom vragen we regelmatig Intercept om een second-opinion.”
Momenteel werkt Intercept aan het overzetten van een databaseserver die nu in Docker draait. Bij een succesvolle migratie wil Interactive Studios op een later moment AKS implementeren. Het allerbelangrijkste hier is dat Interactive Studios ten alle tijden iemand van Intercept kan bereiken, zodra er iets misgaat.
Premium Support: cruciaal in de zorg
Verschillende zorgplatformen, vragen de nodige aandacht. Niet alleen tijdens reguliere werktijden, maar ook daar buiten. Floris: “We willen natuurlijk dat onze SaaS-oplossingen ten alle tijden bereikbaar zijn en sinds we Premium Support hebben is het een geruststellend gevoel dat er altijd iemand van Intercept klaar staat om je te helpen.”