Azure Datacenter transformatie

It’s time to Intercept

Azure Datacenter transformatie

Transformeer je organisatie, vervang je legacy IT

Een complexe of minder goed functionerende infrastructuur komt in de weg te staan van de ontwikkeling van je organisatie.

Wij helpen je datacenter te transformeren naar Azure om een vereenvoudiging van je infrastructuur te realiseren en de beschikbaarheid, schaalbaarheid en de compliance te verbeteren. Middels tooling en een gestandaardiseerde projectmethodiek zorgen wij voor eenduidige projectuitvoering. Jouw doelstelling en het resultaat van het project wordt hierdoor gewaarborgd. De workloads in je huidige datacenter wordt met behulp van een geautomatiseerde scan geïnventariseerd en indien nodig, stellen wij samen met je een businesscase op. De migratie wordt gedaan middels verschillende migratiemethoden die wij zelf hebben ontwikkeld. Dit om bijvoorbeeld workloads van VMware, Hyper-V en XenServer naar Azure te migreren.

Wat zijn voor jou de voordelen?

Ga flexibel om met ontwikkelingen in de markt, je IT-infrastructuur schaal je mee met de behoefte van je organisatie

Geen (toekomstige) eenmalige kapitaalinvesteringen in hardware. Ga van Capex naar Opex waarbij je tevens betaalt naar wat je gebruikt (Pay-per-Use)

Voorkom dat je de dupe wordt van kwetsbaarheden van on-premises of private datacenters. Met Azure maak je gebruik van een extreem beveiligde omgeving, waarbij je met de juiste security oplossing kan voldoen aan de compliance wetgevingen.

Hoe word je gemigreerd naar Azure?

We brengen je huidige IT landschap in beeld en zorgen middels gesprekken met medewerkers ervoor dat we de achterliggende vraag begrijpen. Op basis hiervan maken we een ontwerp om de IT omgeving te transformeren naar de Azure Public Cloud.

Waarom transformeren met Intercept?

Microsoft Azure Managed Service Partner
Microsoft heeft Intercept gevalideerd voor het leveren van managed services op Azure met de hoogste betrouwbaarheid. De validatie is gedaan op vier punten:
- Aantoonbare uitgebreide vaardigheden
- Klantsucces
- Geavanceerde support
- Gevalideerde personen, processen en technologieën