Support

Iedere organisatie heeft zijn eigen cruciale IT omgeving. Het netwerk, de servers maar vooral de applicaties en data is waar het om draait.

Deze omgeving moet altijd beschikbaar zijn, flexibel aangepast kunnen worden aan nieuwe eisen en snel zijn. Maar als dit is gerealiseerd is het niet klaar. Geen enkele IT omgeving draait helemaal vanzelf, beheer blijft nodig. Componenten kunnen stuk gaan, disken raken vol, updates moeten geïnstalleerd worden. Intercept kan monitoren op vele kritieke punten en ingrijpen voordat het fout gaat. Ook komen we graag met regelmaat op locatie om via korte lijnen problemen te verhelpen en vragen te beantwoorden. Altijd bereikbaar zijn en verantwoordelijkheid nemen voor het functioneren van uw IT is het idee achter Support met Intercept.

 
Wij bieden een compleet support pakket dat kan bestaan uit:

Helpdesk functionaliteit;

Onze skilled 1e, 2e en 3e lijns SupportDesk is altijd voorzien van enthousiaste, gecertificeerde specialisten die u graag verder helpen

24 x 7 bereikbaarheid voor escalatie;

De Intercept Escalatiedienst is 24*7 stand-by zodat alle mogelijke storingen direct verholpen worden

Remote monitoren;

Intercept maakt gebruik van het award-winning PRTG systeem voor het real-time monitoren van IT omgevingen

Regulier bij u op locatie;

Onze support engineers en consultants komen regulier bij u op locatie voor advies en het implementeren van oplossingen

Per kwartaal rapportage over de voortgang en lopende zaken.

Over al onze werkzaamheden maken wij duidelijk verslag, van de Bezoek Rapporten op locatie tot een heldere kwartaal rapportage

Geïnteresseerd? Neem gerust contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak.

PRTG